Skip to content

ΙΕΚ Αθλητικής Δημιοσιογραφίας Θεσσαλονίκη

March 30, 2012

Τυπικά άρθρα εφημερίδων ακολουθούν ένα ιεραρχικό σχήμα: οι πιο σχετικές πληροφορίες για πρώτη φορά, το λιγότερο σχετικές τελευταία. Για παράδειγμα, ένα άρθρο για μια τοπική παρέλαση θα ξεκινήσει με το «Η παρέλαση Χ θα ταξιδεύουν κάτω από Main Street και ώρα 10:00 του Σαββάτου για την υποστήριξη της Y», ενώ θα μπορούσε να λήξει με “θεατές καλό είναι να φέρουν ομπρέλες.”

Επιπλέον, το γράψιμο ως δημοσιογράφος εφημερίδων σημαίνει ότι θα πρέπει να έχετε τη δυνατότητα να μάθετε τα νέα. Συχνά, ημέρα ενός δημοσιογράφου μοιάζει με αυτό: ο εκδότης αναθέτει στον δημοσιογράφο ένα θέμα του άρθρου στις 6 π.μ.. Μέχρι τις 8 π.μ., η δημοσιογράφος κάνει τηλεφωνικές κλήσεις σε διάφορα μέρη που σχετίζονται με το θέμα. Για μια ιστορία για την αύξηση των τιμών του φυσικού αερίου, αυτό μπορεί να περιλαμβάνει Διευθύνοντες Σύμβουλοι των εταιριών πετρελαίου, των τοπικών πρατηριούχοι, οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων (συνέντευξη στο δρόμο ή στα βενζινάδικα), οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, και των τοπικών πολιτικών υπευθύνων. Οι δημοσιογράφοι συνήθως κάποιος συνέντευξη με μια ουσιαστική σύνδεση με το θέμα, και ο οποίος μπορεί να προσφέρει μερικές καλές, συνοπτικές πληροφορίες και εισαγωγικά.

Πληροφορίες συλλογής συνεχίζεται για μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, συνήθως τελειώνουν το βράδυ περίπου. Η δημοσιογράφος τότε εργάζεται για το προϊόν, γεγονός έλεγχο-όπου κρίνεται σκόπιμο, πριν από την υποβολή για δημοσίευση κάποτε εκείνη τη νύχτα, με τη λήξη της προθεσμίας, ανάλογα με το άτομο χαρτί. Στη συνέχεια, ο δημοσιογράφος είναι σε θέση να πάει για ύπνο – μέχρι τις 6 πμ κυλά γύρω πάλι, και το επόμενο άρθρο, το θέμα μπαίνει

Περισσότερα περιθώρια ελιγμών είναι διαθέσιμη με τα μεγαλύτερα αντικείμενα “χαρακτηριστικό”. Αυτά εμφανίζονται σε τμήματα ταινιών, τμήματα τρόπο ζωής, τα τμήματα υγείας ή άλλων λιγότερο διαιρέσεις ειδήσεων εστιασμένη μέρη της καθημερινής χαρτί. Συχνά αυτές οι εφημερίδες δημοσιεύουν τμήματα εβδομαδιαία, παρά καθημερινά, για να σώσει το κόστος εκτύπωσης.

Για παράδειγμα, το τμήμα ταινία μπορεί να εμφανίζεται μόνο την Παρασκευή, το τμήμα τροφίμων τις Τρίτες, κλπ. Το αποτέλεσμα αυτού είναι ο ανεξάρτητος δημοσιογράφος έχει περισσότερο χρόνο για την έρευνα και να εργαστούν για ένα εξαιρετικό, καλά-στρογγυλευμένο άρθρο. Χρησιμοποιώντας τις ίδιες μεθόδους έρευνας (καλώντας όλους που συνδέονται με το θέμα, συνεντεύξεις προγραμματισμός, σύνθεση σημεία συνοπτική από μια μεγάλη δεξαμενή πληροφοριών), ένας συγγραφέας χαρακτηριστικό κατασκευάζει μια πιο σε βάθος ματιά σε ένα συγκεκριμένο θέμα από μια νέα συγγραφέας μπορεί να επιτευχθεί σε σύντομο χρονικό στήλη του κειμένου.

Επιπλέον, υπάρχει μερικές φορές περισσότερη ελευθερία στην επιλογή του θέματος. Ίσως γνωρίζετε για μια εξαιρετική τοπική μπάντα που έχουν ανάγκη από ένα προφίλ; Ίσως να εργαστούν εθελοντικά σε κοινοτικό οργανισμό που κάνει ενδιαφέρουσα δουλειά και αξίζει ένα write-up; Πόσο περίπου γράφοντας ένα άρθρο σχετικά με τα οφέλη για την υγεία της σόγιας; Μια εφημερίδα του “χαρακτηριστικά” ενότητα μπορεί να είναι ένας εξαιρετικός χώρος και μια προσωπική, η οποία μπορεί να είναι σπάνια στην γραψίματος. Επιπλέον, άρθρα χαρακτηριστικό δεν εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό την ιεραρχική “νέα” μορφή, κάνοντας τη δουλειά σας πολύ ευκολότερη (ή δυσκολότερη, αν είναι δύσκολο να τη δομή ενός άρθρου σετ χωρίς κατευθυντήριες γραμμές.)

Περιοδικό δημοσιογραφία είναι παρόμοιο με το “χαρακτηριστικό” της δημοσιογραφίας στυλ εφημερίδας, αν και με πολύ πιο γενναιόδωρα όρια λέξης (και συχνά πιο γενναιόδωρες αμοιβές.) Το μειονέκτημα είναι ότι το περιοδικό δεν μπορεί να έχει ως πολλές ευκαιρίες για τη δημοσίευση της εργασίας σας. Το ευρύτερο θέμα του περιοδικού μπορεί να οδηγήσει επίσης σε θέματα που απαιτούν περισσότερο legwork και πιθανά έξοδα ταξιδίου (ευτυχώς που καταβάλλονται από το περιοδικό) από ένα προφίλ για τη χάραξη πολιτικής σε τοπικό. ΙΕΚ Αθλητικης Δημοσιογραφιας Θεσσαλονικη, ΙΕΚ Αθλητικής Δημιοσιογραφίας Θεσσαλονίκη

From → Uncategorized

Comments are closed.